AdWords csekklista

A Google AdWords azoknak a legjobb választás, akiknek az oldaluk gyengén teljesít SEO-ban. Hosszú távon mi a SEO-t preferáljuk, de a köztes időszakra amíg nem javul az oldalad, a legjobb marketing eszköz tud lenni ha jól használod. Ha nem, akkor pedig egy pénztemető. Menj végig ezen a listán és ellenőrizd le a pontokat.

Első lépés a cél meghatározása. Hívjanak fel? Iratkozzanak fel? A lényeg, hogy tudd milyen célt szolgál az Adwords kampányod és annak az egy célnak megfelelően írd meg a szöveget, készítsd el a Landing Page-t. Ne a főoldalra irányítsd a forgalamat. Ha ez megvan akkor pedig az AdWords kampányodban a következőkre figyelj:

AdWords csekklista:

  • A Kereső és a Display kampányokat külön kezeld és nem egyben.
  • A hirdetések szövege cselekvésre ösztönözzön. Emelkedj ki a konkurencia szövegeitől.
  • Pontosan vannak beállítva a demográfiai és nyelvi célzások?
  • Hirdetéscsoportonként 3-4 db hirdetésed van?
  • Konverziókövetést használod?
  • Remarketinget használod?
  • A megfelelő ajánlattételi stratégiát használod?
  • Legalább 2 db hirdetésbővítményt használsz (hívás, hely, belsőlink, vélemény, stb.)?
  • Remélem nem csak általános egyezésű kulcsszavakat, hanem pontos és kifejezés egyezésű kulcsszavakat is használod?
  • Nincsenek duplán a kulcsszavak?
  • A hasonló kulcsszavakat egy hirdetési csoportba rendezed?
  • A kulcsszavak és a hirdetésed releváns az oldalon lévő szöveggel?
  • Használod a kulcsszavakat a hirdetés szövegében?
  • Használod a kizáró kulcsszavakat?
  • A keresési kifejezéseket folyamatosan figyeled és annak tudatában használod a kulcsszavakat?
  • A/B teszteled a hirdetéseket?
  • A megfelelő időpontokban használod a limited?
  • A minőségi mutatók javítására törekszel?
  • Követed és tanulsz a konkurencia AdWords hirdetésiből?
  • Analytics be van állítva az oldalhoz?
  • Elemzed és tanulsz a konverziós és CTR számokból?

Sok sikert az AdWords kampányodhoz!

Üdvözlettel: Kollár Gábor

Minősített AdWords szakértő

2018-02-27T09:50:23+00:00